“Met aandacht eten zorgt

voor meer genieten en minder snoepen,

langzaam zonder te diëten val ik af.”

10 kilo afvallen in 4 weken?

How to have a beachbody?

Zomers weer in Nederland. Iedereen blij of toch niet?

Je hoeft maar een willekeurig tijdschrift open te slaan of je kunt wel ergens lezen: "Ben jij klaar voor de zomer? Ben jij bikiniproof?"

Wat is bikiniproof?
De meeste mensen hebben daar wel een beeld bij: het lichaam en met name de buik moet plat zijn. Ook mogen de bovenbenen niet te veel blubberen en de bovenarmen gespierd zijn.

Hoeveel mensen hebben een platte buik, geen bubbelbenen en gespierde bovenarmen?
Geen idee. Maar ik weet wel dat de meesten dat absoluut niet hebben.
En het goede nieuws is, dat is helemaal niet erg.

Je bent bikiniproof als je een bikini, badpak (of zwembroek) aantrekt.

Maar dan komt het volgende.

Mocht je je niet prettig voelen in je zwemkleding, dan kun je in 4 weken 10 kilo afvallen.

Hiervoor moet ik je echter doorverwijzen naar één van de adverteerders van crashdiëten: shakes en repen vol suiker die je lijf totaal ontregelen.
Meestal snel resultaat, maar je komt ook snel weer aan: laat de jojo zijn werk maar doen.

Bij mij kun je je hiervoor niet aanmelden.
Bij mij geen crashdieet en je zult geen 10 kilo afvallen in 4 weken.

Maar weet je dat bijna iedereen die in zo'n korte tijd zoveel afvalt, binnen diezelfde tijd weer op zijn oude gewicht is en vaak zelfs zwaarder dan voor die tijd?

Waarvoor kun je dan wel bij mij terecht?

  • Inzicht krijgen in je eetgedrag, zodat je ontdekt waarom je vaak gaat snoepen/extra gaat eten terwijl je geen honger hebt.
  • Je pakt niet alleen het eten aan, maar kijkt naar het totaalpakket: bewegen, slapen, goede balans tussen in-en ontspanning.
  • Leren lekker in je te vel zitten. Dat betekent niet dat je lichaam perfect is, maar dat je door die imperfectie heen kunt kijken.
  • Kleine stapjes zetten, zodat je langzaam maar zeker gewicht zult verliezen, hetgeen blijvend is.
  • Regie krijgen over je (eet)gedrag, je leert zelf je ongezonde gewoontes om te buigen naar gezonde gewoontes.
  • Je leert het verschil tussen voeding en vulling.

Kortom een oplossing niet voor even, maar voor het leven.

Ik heb de afgelopen jaren zo'n 100 mensen met succes begeleid.
Nieuwsgierig geworden en ben je benieuwd of dat ook iets voor jou kan zijn?

Meld je dan aan voor een gratis kennismakingsgesprek van 30 minuten.

Na de zomer, op 5 september, start er weer een nieuwe cursus: "Krijg grip op je eten, je gewicht; op je leefstijl"
Deelnemers gaven deze cursus gemiddeld een 9!

Er is nog plek, maar wees er snel bij.
Tot 1 juni geldt een vroegboekkorting van 10%
Om je aan te melden:
Mocht je meteen aan de slag willen met het krigen van een gezonde relatie met eten en je lichaam, dan is een individueel coachingstraject wellicht iets voor jou.
Dit kan ook via Skype als de reisafstand tot Haarlem te groot voor je is.

Voor nu wens ik je vast een goede zomer toe en dat je je goed mag voelen met wat je ook draagt: bikini, zwempak, zwembroek of juist helemaal bedekt.

Karen van den Brink

Ik weet zelf hoe het is om gestrest door het leven te gaan en juist geen balans te hebben. Ik was altijd hard aan het werk, snoepte te veel en ging te laat naar bed. Nee zeggen kon ik niet en ik had altijd het gevoel dat ik tijd te kort had.

Door een verscheidenheid aan opleidingen en cursussen gecombineerd met mijn eigen ervaringen kan ik mijn missie uitdragen en anderen ook coachen naar een gezonde en inspirerende leefstijl.

Plaats hier je reactie!

Dit veld graag vullen!
Dit veld graag vullen!
Dit veld graag vullen!
28.0 968 25