“Met aandacht eten zorgt

voor meer genieten en minder snoepen,

langzaam zonder te diëten val ik af.”

Zomeractie: 10 kilo afvallen in 4 weken

Je hoeft maar een willekeurig tijdschrift open te slaan of je kunt wel ergens lezen: "Ben jij klaar voor de zomer? Ben jij bikiniproof?"

Wat is dat bikiniproof?
De meeste mensen hebben daar wel een beeld bij: het lichaam en met name de buik moet zo plat zijn als een dubbeltje, zodat je je dan op het strand kunt begeven.
Ook mogen de bovenbenen geen bubbeltjes bevatten en de bovenarmen zo gespierd zijn als een bodybuilder.

Hoeveel mensen hebben een platte buik, geen bubbelbenen en gespierde bovenarmen?
Geen idee. Maar ik weet wel dat de meesten dat absoluut niet hebben.
En het goede nieuws is, is dat dat helemaal niet erg is.

Je bent bikiniproof als je een bikini, badpak (of zwembroek) aantrekt.

Maar dan komt het volgende.
Mocht je je niet prettig voelen in je zwemkleding, dan kun je in 4 weken 10 kilo afvallen. Meld je nu aan, succes verzekerd en ga met een platte buik de zomer in.

Hiervoor moet ik je echter doorverwijzen naar één van de adverteerders van crashdiëten: shakes en repen vol suiker die je lijf totaal ontregelen.
Snel resultaat, maar je komt ook snel weer aan: laat de jojo zijn werk maar doen.

Bij mij kun je je helaas niet aanmelden, Bij mij geen crashdieet en je zult geen 10 kilo afvallen in 4 weken.

95% van de mensen die trouwens in zo'n korte tijd zoveel afvallen, zijn binnen diezelfde tijd weer op hun oude gewicht en vaak zelfs zwaarder.

Waarvoor kun je dan wel bij mij terecht?

  • Inzicht krijgen in je eetgedrag, zodat je ontdekt waarom je vaak gaat snoepen/extra gaat eten terwijl je geen honger hebt.
  • Je pakt niet alleen het eten aan, maar kijkt naar het totaalpakket: bewegen, slapen, goede balans tussen in-en ontspanning.
  • Leren lekker in je te vel zitten. Dat betekent niet dat je lichaam perfect is, maar dat je door die imperfectie heen kunt kijken.
  • Kleine stapjes zetten, zodat je langzaam maar zeker gewicht zult verliezen, hetgeen blijvend is.
  • Regie krijgen over je (eet)gedrag, je leert zelf je ongezonde gewoontes om te buigen naar gezonde gewoontes.
  • Je leert het verschil tussen voeding en vulling.
  • Je komt te weten waar je werkelijk naar hongert. Als honger namelijk niet je probleem is, is eten nooit de oplossing.

Kortom een oplossing niet voor even, maar voor het leven.

Nieuwsgierig geworden en ben je benieuwd of dat ook iets voor jou kan zijn?

Meld je dan aan voor een gratis kennismakingsgesprek van 30 minuten. Dit kan live, telefonisch of per Skype.

Na de zomer start er weer een nieuwe cursusgroep: mindfulness en eten/afvallen

Als je je nu vast aanmeldt, ga je lekker ontspannen op vakantie en weet je zeker dat je na de vakantie op een goede manier een gezonde relatie met je lichaam en eten zult krijgen.

Er is nog plek, maar wees er snel bij. Om je aan te melden:

Voor nu wens ik je een goede zomer toe en dat je je goed mag voelen met wat je ook draagt: bikini, zwempak, zwembroek of juist helemaal bedekt.
En anders kun je nog altijd de verfkwast ter hand nemen, zoals de dame hierboven.
Wat trek jij aan op het strand? Je reactie kun je hieronder plaatsen.
 

 

Karen van den Brink

Ik weet zelf hoe het is om gestrest door het leven te gaan en juist geen balans te hebben. Ik was altijd hard aan het werk, snoepte te veel en ging te laat naar bed. Nee zeggen kon ik niet en ik had altijd het gevoel dat ik tijd te kort had.

Door een verscheidenheid aan opleidingen en cursussen gecombineerd met mijn eigen ervaringen kan ik mijn missie uitdragen en anderen ook coachen naar een gezonde en inspirerende leefstijl.

Plaats hier je reactie!

Dit veld graag vullen!
Dit veld graag vullen!
Dit veld graag vullen!
33.8 968 25